Main Forum PvE PvP Guides AddOns Lore Gallery

עכשיו 21 נובמבר 2017, 12:15

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות


החיפוש הניב 327 תוצאות

מחבר הודעה

 עבור לפורום   עבור לדיון

 נושא ההודעה: הפנדרן
פורסם: 20 ספטמבר 2012, 15:09 

הפנדרן הם גזע שוחר שלום, דמוי פנדה, אשר חי במשך אלפי שנים בערפל של יבשת פנדריה. לאחרונה התפזר הערפל, והפנדרן נחשפו לעולם החדש. הפנדרן הם הגזע הניטראלי הראשון בWoW. כשאתה מגיע לרמה 10, אתה יכול להחליט אם להצטרף להורד או לאליינס. במיתוס ואגדה, נדיר לראות ועוד יותר נדיר הבין, הפנדרן כבר זמן רב בגדר תעלומה לגזעים האחרים של אזרות'. ההיסטוריה האצילית של עם הפנדרן נמתחת על אלפי שנים, הרבה לפני שאימפריות האדם עלו ואפילו לפני את פירוקה של קאלימדור המקורית לשלוש יבשות.
שוכני קרקע מופלאה ופורה, הפנדרן היו עבדים של גזע מפלצתי של מצביאים קדומים הידועים כמוג'ו. הודות לעקשנות, דיפלומטיה, וצורה ייחודית של לחימה ללא נשק, הפנדרן הובילו מהפכה מוצלחת שהדיחה את המוג'ו והקימה אימפריה פנדרנית ששגשגה במשך אלפי שנים.
בימים הקודרים שקדמו לפירוק קאלימדור המקורית, כאשר שדים הציפו את אזרות' והביאו את הממלכה האנושית לסכנה, הקיסר האחרון של הפנדרן גילה דרך להגן על אדמתו מההרס. העסקה שלו עם האדמה הובילה את פנדריה לערפל בלתי חדיר לאלפי שנים, אבל העסקה הותירה את פנדריה רדופה מאז...
הפנדרן יכולים לשחק את הדמויות הבאות: צייד, קוסם, מונק, כוהן, גנב, שאמאן ולוחם.
ברמה 20 הפנדרן יכול לקנות חיית רכיבה מסוג dragon turtle, צב דרקוני.

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 27 ספטמבר 2012, 09:32 

את זכות הסיכום המלא אני אותיר לקינגה, אבל בקצרה אומר שנהניתי מאוד: הן מהחברה, הן מהאוכל, הן מהאווירה.
היה ערב ממש מצוין מבחינתי :)
אציין בחיוב כמה רעיונות יצירתיים, כמו מסחטת מיץ התפוזים והרימונים שהביא דורון (metalmoo) או הפלאפלים שהביא עומר (Aounty). תודה מיוחדת לרועי יארה (ולדימה שסייע בידו), אשף המינגולים והצ'ימיצ'ורי שטרח כל הערב על הגחלים!
בקיצור, היה מעולה ואני כבר מחכה לפעם הבאה.

פתחתי אלבום ציבורי בגלריה של הגמדיה (אליה אפשר להגיע דרך סרגל הניווט שמעליכם), כל משתמש רשום בגמדיה יכול להעלות לשם תמונות. העליתי מספר תמונות שצילמתי בטלפון, אבל תנאי הצילום לא היו מספיק טובים בשביל מצלמת טלפון (+שכחתי להפעיל את מצב הלילה), אז התמונות יצאו באיכות נמוכה. עמכם הסליחה ואני מקווה שאחרים צילמו תמונות מעט יותר מוצלחות.
זה הקישור הישיר לאלבום:
http://www.gamadia.co.il/gallery/thumbnails.php?album=35

כדי להעלות תמונות, פשוט מקליקים על "העלה קובץ", בוחרים את האלבום של מפגש MOP ומעלים אליו את התמונות.
כל אחד יכול כמובן לפתוח גם אלבום אישי ולהעלות אליו תמונות ללא קשר.

 עבור לפורום   עבור לדיון

 נושא ההודעה: Re: שחקן חדש בקהילה
פורסם: 26 ספטמבר 2012, 21:15 

קלאסים זה כמו אוכל אהוב.
זה שאתה אוהב אחד לא אומר שאתה לא אוהב אחרים, אבל אף אחד לא יכול להגיד לך מה הכי טעים.

אם אתה לא מתחבר לקלאס אחד, שחק על שניים.
תגוון בינהם כל הזמן.
רק תבין שזה יכול לעכב משמעותית את ההתקדמות שלך.

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 22 אוגוסט 2012, 17:24 

יש לך בעמוד הראשי של הפורום מתחת לצ'אט בצד שמאל "סמן את כל ההודעות כנקראו", תודה ויום טוב.

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 22 אוגוסט 2012, 18:13 

זה גם מוסבר ב"מדריך שימוש והתמצאות בגמדיה", שקיים בדביק.

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 28 ספטמבר 2012, 21:14 

המפלצת הכי מגניבה לדעתי היא...

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 09 ספטמבר 2012, 06:16 

שלום לכולם, שמי נועם וזה המדריך הראשון שלי, מדריך לוורלוק דסטראקשן עדכני לגירסה 5.1
עשיתי למדריך מתיחת פנים, עברתי על כולו וניסחתי דברים מחדש גם שיהיה יותר נעים לקריאה
במדריך אני אעבור על השינויים, ואמליץ על בחירת טלנטים, רוטציות ריפורג'ינג ועוד :)
המדריך הוא הכנה שלי, נעזרתי בחידודים מ- icy veins
כמו כן אני אשלב במדריך שינויים עתידיים בפאץ' 5.2 הבא עלינו לטובה.

קיצורים:
במקום לרשום את השמות המלאים של הסקילים שעליהם אני אדבר במדריך אני ארכז אותם כאן, כך שאם משהו לא מובן אפשר לחזור לפה :)
BE זהו הסורס שלנו בנוסף למאנה שלדסטרקשן בכלל לא מהווה בעיה הודות ל Chaotic Energy , הרבה סקילים משתמשים ב BE ואני אסביר עליהם בנפרד.
CB
FAB
Inc
Conf
Immo
FF מה שטוב בו זה שיש לו קאסט מיידי, אך הבזבוז שהוא עושה למאנה גורם לו להיות מיותר כמעט לגמרי. טוב לקרבות של הרבה תנועה

DPS של דסטראקשן כולו בנוי על מילוי של ובזבוז של BE
ממלאים אותם על ידי שימוש בקסמי התקיפה שלנו, בעיקר Inc על כל אחד יעלה אותו ב 0.1 ואם הוא עושה קריט 0.2
ניתן גם למלא אותם עם Immo אם זה עושה קריט וזה מתייחס לכל טיק. וגם עם Conf .
כשיהיה לנו לפחות BE אחד מלא נוכל להשתמש בסקילים נוספים שיבזבזו אותו
הסקילים שמצריכים BE :
CB הוא השימוש העיקרי לבזבוז של BE ויש להשתמש בו תמיד כשליצור יש מעל 20% חיים.
אם יש לו מתחת ל20% חיים סקיל אחר יהיה זמין לנו, Shadowburn
FAB , שהוא הכרחי לקרבות של AOE, מה שהוא עושה הוא יפצל כל סקיל תקיפה או קללה לכל היצורים בטווח של 15 יארד (10 יארד בפאץ' 5.2), עם נזק מופחת, אני אפרט עליו בהמשך ברוטציה לAOE
Ember Tap : מרפא אתכם ב 18% חיים (בפאץ' 5.2 יהיה גליף חדש של הסקיל הזה שיעלה את הריפוי שלו ל 33% אך הריפוי יפרס ל 10 שניות)
Flames of Xoroth למי שבכל זאת משתמש בדמון. כמעט לא שימושי
שימו לב ש BE מתרוקנים לבד לאט לאט אם הדמות לא תוקפת.

עץ הכשרונות:
רצוי מאוד להחזיק כמות של Tome of the Clear Mind על מנת להחליף טלנט בהתאם לקרב. אני ארשום ליד כל אחד באילו מקומות הוא יותר מומלץ
זה עץ הכשרונות שלי ברוב הזמן אני משתמש באלה
http://up368.siz.co.il/up1/o43tyewgkbtn.jpg

Tier 1 - ריפוי עצמי
Dark Regeneration מחזיר כמות חיים גדולה ומגדיל את הריפוי שאנחנו מקבלים ב 25% למשך 12 שניות

Soul leech : שעל כל Inc , Conf ו FF שאנחנו עושים מקבלים 10% חיים מהנזק שנעשה

Harvest Life : מחליף את הקסם Drain Life עושה אותו כ AOE לכל היצורים שנמצאים ב 15 יארד. גם עושה נזק וגם מרפא. הסיבה שאני לא ממליץ עליו זה שכדי שהוא יהיה יעיל יש להשתמש בו בקרבות עם המון יצורים לפחות 15 ביחד ואין הרבה קרבות כאלה למעט הטראש של HOF אחרת זה בזבוז של DPS.
לכן לדעתי הטאלנט של Soul Leech עדיף מבין השלושה כי אמנם הוא מחזיר חיים בכמות קטנה אך זה לאורך כל הקרב. יש קרבות שיהיה דווקא עדיף להשתמש ב Dark Regeneration למשל בקרב של Blade Lord ב HoF אחרי שהוא משתמש ביכולת Unseen Strike החיים שלנו יורדים במכה ולפעמים גם נהיהרג מזה לכן במצבים כמו זה שיש להרים את החיים בשניה זה בהחלט יכול להיות שימושי בתוספת של Heartstone (כמו שקינגה יעץ)

Tier 2 - קראוד קונטרול
Haul of Terror : עושה fear לעד 5 מטרות בטווח של 10 יארד מיידית למשך 20 שניות. לא יצא לי להשתמש בזה הרבה בקרבות של PVE, אני משער של PVP יהיה בו יותר שימוש.
יחד עם זאת בקרב של Lei Shi מצאתי בו שימוש בשלב של האדים, כשאנחנו עשינו את הבוס הזה DBM מסמן
כל אד ולוקח כמה שניות עד שהסימונים מופיעים כדי שיהיה אפשר לדעת איזה מהם תוקפים ולמי עושים CC
השניות האלה קריטיות כי הם עושים מלא נזק אז השימוש בטלנט הזה מרחיק את כולם ל 20 שניות כדי לאפשר לנו להתארגן ולתקוף את המטרה שסיכמנו עליה.

Mortal Coil שעושה fear למשך 3 שניות בקאסט מיידי ומחזיר לנו 15% חיים.

Shadowfury : עושה stun לכל המובים שנמצאים בטווח 8 יארד למשך 3 שניות. יכול להיות שימושי לטראשים בעיקר, או לפני שימוש ב Rain of Fire
בכל זאת מבין שלושתם אני מעדיף את Mortal Coil בגלל ההחזר לחיים שזה טוב כריפוי עצמי
Shadowfury שימושי לקרבות שיש בהם הרבה אדים למשל Tsulong, הטראש של HoF בהתחלה וכו'

Tier 3 - הפחתת נזק שנגרם לנו
Soul Link . מחלק את הנזק שאנחנו מקבלים בין הדמון שלנו, אך גם גורם לכך שנזק שיגרם לדמון שלנו יפגע גם בנו. בהמשך אני אפרט למה אנחנו לא צריכים דמון, מה שכן יכול להיות טוב בו זה שאם לוקחים אותו בשילוב עם Grimore of Sacrifice מTier 5 שעליו אני אפרט בהמשך.

Sacrificial Pact גורם לכך שהדמון יקריב 50% מכמות החיים שלו (בפאץ' 5.2 יקריב 25% מהחיים שלו) כדי שיהיה לנו מגן של 200% מהחיים שהוא הקריב. במילים אחרות נותן לנו מגן לפי כמות החיים של הדמון לפחות כרגע, למשך 20 שניות. טוב למי שעולה רמות ולא הגיע לרמה 75 מעבר לזה כבר לא צריכים דמון.

Dark Bargain : חוסם כל נזק למשך 8 שניות ואז מחזיר אותו כDoT למשך 8 שניות. מאוד שימושי ומקל על הריפוי. יש להיזהר עם השימוש בטאלנט הזה כי אם הנזק הוא כל כך גדול יכול להיות שדווקא ה DoT שאחריו יהרוג אותנו אם המרפאים לא עירניים מספיק.
יחד עם זאת כמעט ברוב המקרים הוא הטלנט המועדף על השניים האחרים

Tier 4 - סקילים שמשתמשים בחיים במקום מאנה
Blood Fear : מחליף את Fear שההבדל העיקרי הוא שהוא מיידי וגם משתמש ב10% ממקסימום החיים.
(בפאץ' 5.2 הטאלנט יוחלף ויקרא Blood Horror שמה שהוא יעשה הוא ישים טעינה אחת למשך 60 שניות עם קולדאון של 30 שניות ומי שיתן לנו נזק melee יקבל fear למשך 4 שניות. הוא יצרוך 5% ממקסימום החיים) אני לא רואה בו שימוש ל PVE.

Burning Rush : מגדיל את מהירות התנועה ב 50% אך גוזל 4% חיים לכל שניה שזה פעיל. (בפאץ' 5.2 הוא ימנע מכל דבר שיגרום להפחתת מהירות תנועה שיוריד את מהירות התנועה מתחת ל100%)

Unbound Will : מסיר מאיתנו כל קסם שגורם לאיבוד שליטה על הדמות או דמון. הבעיה זה שיש לו קולדאון של 60 שניות. ולרוב יש התקפות חוזרות שגורמות לאיבוד שליטה כמו למשל בקרב של Tsulong
מבין השלושה אני מעדיף את Burning Rush במקומות שלא ניתן להשתמש במאונט, או בקרבות שצריך לזוז מהר למקום מסוים, אולם צריך להיזהר איתו ולא לשכוח לבטל אותו כי זה גם יכול להרוג אתכם.

Tier 5 - סקילים הקשורים לדמונים
Grimoire of Supermacy . מחליף את הדמונים בדמונים "משודרגים" שעושים 20% יותר נזק ויכולות משופרות
Imp > Fel Imp
Voidwalker > Voidlord
Succibus > Shivarra
Felhunter > Observer
Felguard > Wrathgurad

Infernal > Abyssal
Doomguard > Terrorguard

Grimoire of Service : מזמן עוד דמון לבחירתכם למשך 20 שניות עם קולדאון של 2 דקות. מיותר לגמרי עבור דסטראקשן.

Grimoire of Sacrifice : מה שהוא עושה הוא מקריב את הדמון שלנו ובתמורה אנחנו מקבלים סקיל אחד שלו וגם באף עצמי שמגדיל את הנזק של כל קסם תקיפה של מטרה יחידה ב-25% וגם מחדש 2% חיים כל 5 שניות. בנוסף בזמן שהבאף פעיל כל CB יעשה 25% יותר נזק בתוך DoT למשך 3 שניות כך שעדיף לא לזרוק CB מיד אחד אחרי השני כדי לא לדרוס את הנזק של ה DoT אלא להפריד אותם עם Inc הבאף נמשך ל 60 דקות ומתבטל אם מזמנים דמון חדש.
הסקיל שנקבל מהדמון הוא בהתאם לדמון שנקריב:
Imp : יתן לנו סקיל Singe Magic עושה dispel לחבר מהקבוצה, פחות שימושי לדעתי כי תמיד יש מישהו שיכול לעשות דיספל.
Voidwalker : יתן לנו סקיל Shadow Bulwark בזה אני לרוב משתמש, הרבה פעמים מציל אותי בזכות התוספת לחיים
Felhunter : יתן לנו סקיל Spell Lock טוב לקרבות שצריך לעשות בהם interrupt, ל PVP גם חוסם קסם מאותו סוג למשך 6 שניות
Succibus : יתן לנו סקיל Seduction הסקיל הזה עושה CC למטרה למשך 30 שניות הוא עובד כמו צ'נלינג. בעיקר טוב ל PVP אך יש קרבות שזה עוזר למשל נגד האדים של Wind Lord
ניתן להשתמש בזה גם על Felguard ולקבל סקיל Persuit לא רלוונטי לנו, זמין רק לDemonology.
ולמי שלקח את הטאלנט Soul Link מTier 3 יקבל בנוסף להקרבת הדמון גם תוספת ל 20% ממקסימום חיים. לכאורה זה טוב אך לא יהיה סקיל אחר שיגרום למניעת נזק במקרה הצורך. כך שעדיין אני לא ממליץ לקחת אותו.
מבין שלושתם כמובן שעדיף לקחת את Grimoire of Sacrifice שזה הגורם העיקרי להגדלת DPS, יש ויכוחים מעט שעדיף לקחת את Grimoire of Supermacy ולהשתמש ב Observer אני בדקתי את זה ולדעתי עדיין Sacrifice לוקח

Tier 6 - סקילים שמוסיפים DPS בתנאים מסוימים
Archimondes Vengeance : בזמן שימוש מחזיר לתוקף 25% נזק
ואם לא אז הוא עושה נזק פסיבי של 5%.
הטלנט הזה שימושי בעיקר לקרבות שלא מצריכים תזוזה, אין הרבה כאלה, אולם בקרב של Elegon הוא מאוד שימושי כי לא צריך לזוז יותר מידי ואנחנו חוטפים נזק לאורך כל הקרב כך שהשארה של הטלנט כפסיבי תעשה תעבודה ויש להשתמש בו בPhase האחרון, זו תוספת נזק משמעותית.

Kiljaedens Cunning : בזמן שהסקיל פעיל מאפשר לעשות כל קסם תוך כדי תנועה למשך 6 שניות ואם הוא פאסיבי הוא מפחית את מהירות התנועה ב 15% ונצבר עד פעמיים.

Mannoroths Fury : לכאורה מגדיל כל התקפה של AOE ב 500% אולם קראתי תגובות של אנשים בהקשר הזה ונראה כי יש טעות בטולטיפ, זה לא באמת 500% אלא 125% וגם אין יותר מידי קרבות AOE שמצריכות שימוש בטאלנט הזה.
מבין השלושה אני משתמש יותר ב Kil'jaeden's Cunning לא אכפת לי מכך ששימוש בקסם יגרום לי להפחתת מהירות תנועה, עדיף מאשר לרוץ ולברוח מדברים שיכולים לגרום לנו נזק ואז לא לעשות DPS בכלל.

גליפים:
הגליפים שאני הכי ממליץ עליהם הם
Glyph of Conflagrate : מאט את המטרה ב 50% למשך 5 שניות מבלי שיהיה צורך להשתמש ב Immo לפני
Glyph of Burning Embers : מוסיף לנו Burning Ember נוסף (בפאץ' 5.2 הגליף הזה יוסר ולא יהיה בו גם צורך כי יהיו 4 BE כברירת מחדל לכן במקום זה אני ממליץ לקחת את Glyph of Siphon Life שלדסטראקשן Immo מחזיר חיים 20% מהנזק שנעשה לכל טיק)
Glyph of Soulstone : בעזרת הגליף הזה נוכל לקום לחיים עם 100% חיים, ניתן גם להפעיל את זה על חבר אחר בקבוצה ובמיוחד טוב לשים את זה על הטנק.
השניים הראשונים הם חובה, במקום Glyph of Soulstone אפשר לקחת Glyph of Healthstone

הגליפים המשניים פחות חשובים, וזה בעיקר נתון להעדפה אישית שלכם. אז קחו מה שהכי מוצא חן בעיניכם.
אני לקחתי Glyph of Nightmares סתם נראה יפה וגם יכול לקצר זמן אם צריך לעבור איזור עם מים
אפשר גם להשתמש ב Glyph of Unending Breath שמגדיל את מהירות השחיה ב 20%

עדיפות לתכונות:
Intellect
Spell Hit 15%.
Mastery - מוסיף נזק לכל סקיל תקיפה
Crit
Haste
העדיפות העליונה לעשות Reforge לHit עד שמגיעים למינימום 15% או מאוד קרוב לזה לא נורא, כדי שלא נפספס אף מטרה ונזק לא ילך לאיבוד כשהגענו ליעד נחליף כל דבר אפשרי לMastery או Crit

רוטציות:
תמיד מתחילים את הקרב עם Dark Soul Instability ויש להשתמש בו בכל קולדאון כדי למלא BE כמה שיותר מהר
מטרה יחידה:
1. Curse of the Elements
2. Summon Doomguard
3. Immo - לשמור עליו תמיד פעיל
4. Conf
5. Inc
6. CB אם ליצור יש מעל 20% חיים או Shadowburn אם הוא מתחת ל20%
7. להספים Inc כשכל הסקילים האחרים בקולדאון

2-3 מטרות:
1. Immo על כל אחד מהם
2. Rain of Fire בזכות הסקיל הפסיבי Aftermath הוא כבר לא צ'נלינג אלא מיידי רק דסקראקשן יכול לעשות אותו מיידי.
3. Havoc מפעילים את זה על מטרה אחת ואז כל קסם תקיפה שעושים על מטרה אחרת יפגע בשתיהן. עדיף להשתמש ב-3 Inc מאשר 1 CB אלא אם כן יש לכם עודף ב BE , יותר מ3 כי אז שימוש ב Inc ימקסם את ה BE וזה הפסד DPS
כאמור ניתן להשתמש בכל קסם תקיפה וזה כולל גם Shadowburn גם אם למטרה השניה יש מעל 20% חיים (תודה קינגה), יכול להיות שימושי אם יש לנו כמה BE מלאים, איך עושים את זה? למטרה א' יש חיים מלאים, למטרה ב' יש מתחת ל 20% חיים. נזרוק Havoc על המטרה עם חיים מלאים ונשתמש ב Shadowburn על המטרה השניה עם מתחת 20% חיים. גם FF , עובד עם Havoc, ניתן להשתמש במצב הזה כדי לחדש Immo על שני יצורים בו זמנית, חוסך בזמן.

4+ מטרות:
1. FAB . אם יש לכם 2 BE להשתמש באחד עם Curse of Elements ועם השני על Immo , אם יש רק אחד עדיף ורצוי להשתמש ב Immo
2. Rain of Fire ולחדש אותו כל זמן. בזמן ש Immo פעיל על המטרה הוא עושה 50% נזק יותר.
3. FAB + Inc .
בשלב הזה ה BE יתמלא במהירות שלא תוכלו לעמוד בה לכן אין להסס בלהשתמש ב Havoc+ CB ולהמשיך לבזבז BE עם CB
כשנשאר BE אחד להשתמש בו על FAB + Immo
אם זה טראש שלפני בוס עדיף לא להשתמש Summon Infernal כי יש לו קולדאון משותף עםSummon Doomguard ועדיף לשמור אותו לבוס

חוקי ברזל:
1. לא לתת ל Conf להגיע ל2 סטאקים. בתחילת קרב תמיד יהיו 2 אך אחרי זה לא לצבור אותם ולהשתמש בו מיד כשהקולדאון נגמר. בכל שימוש ב Conf נקבל באף Backdraft
2. לעולם לא להשתמש ב CB כשיש לנו מעל 3 מטענים של Backdraft אלא תמיד לנצל אותם על Inc לכאורה זה נשמע טוב שזמן הקאסט של CB יתקצר ב 30% אך עדיף להשתמש בזה עם Inc זה יותר יעיל כדי לצבור BE
3. לעולם לא להשתמש ב CB מתחת ל 20% חיים כבר אמרתי את זה, כי זה בזבוז זמן ותמיד יש להשתמש ב Shadowburn כי זה קאסט מיידי
4. לעולם לא (או להשתדל שלא) להגיע ל4 BE מלאים. כמו שאמרתי ברוטציה של מטרות מרובות לפעמים זה עולה כל כך במהירות שלא מספיקים לזרוק CB ואז הם מתמלאים שוב לכן יש למצוא דרך לבזבז אותם למשל עם עוד FAB לפני שזורקים CB
5. לא לתת ל Immo ליפול. השיטה הכי טובה להפיק ממנו את מיטב ה DPS זה לא לזרוק אותו ישר בתחילת הקרב אלא לחכות שיופיעו הפרוקים של הגלימה/טרינקטים וכו' ואז לזרוק אותו כי אז הוא יעשה נזק מוגבר, וכמה שניות לפני שהפרוק מסתיים לזרוק אותו שוב כדי שימשיך לעשות נזק מוגבר. לא משנה כמה זמן נשאר לסיום הדוט בעזרת הסקיל הפסיבי Pandemic שמוסיף את הזמן שנשאר לדוט כתוספת לזמן הרגיל שלו
6. להמשיך לזרוק Rain of Fire על 2 מטרות או יותר כמו שהסברתי ברוטציות.

מה צפוי להשתנות בפאץ' הבא 5.2:
הרבה שינויים הולכים להיות אצל הוורלוק, אני אפרט כאן כל מה שרלוונטי לדסטראקשן
* Fel Armor מעכשיו יפחית 10% מנזק שאנחנו מקבלים מכל גורם
* היכולת של הImp Blood Pact תוסר זה לא דבר רע כי זה מביא אותי לסעיף הבא:
* Dark Intent יוסיף עכשיו גם 10% חיים במקום Blood Pact שזה יותר טוב כי בזה אנחנו משתמשים כל הזמן.
* Immo יעשה 20% נזק יותר
* Soul Leech יתן מגן שסופג נזק בנוסף לריפוי העצמי שלו, עדיין לא ברור מה הגודל שלו, נחכה לעדכונים
* Kiljaedens Cunning יהיה עכשו סקיל פסיבי לגמרי וההפעלה שלו תוסר. אם אני מבין נכון לא יהיה האטה במהירות התזוזה תוך כדי קסם כך שזה דבר טוב, צריך לחכות לעדכונים.
* Confl יעשה 20% נזק יותר
* הרדיוס של FAB יוקטן ל 10 יארד במקום 15
* Inc יעשה 10% יותר נזק
* התוספת לנזק של הסקילים שמקבלים ב Grimoire of Sacrifice יופחת ל15% במקום 25% זה מצער משהו, אך שאר הסקילים האחרים שלנו כבר יעשו יותר נזק כך שזה בסוף יוצא אותו דבר, כנראה שבגלל זה הוחלט להפחית את התוספת לנזק שמקבלים מהטלנט.
* גליף חדש: Glyph of Drain Life שיגדיל את הריפוי שמקבלים מDrain Life ב 30% אם זה מתייחס גם ל Harvest Life זה יהיה ממש עוצמתי


מקווה שעזרתי :)

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 25 ספטמבר 2012, 17:58 

www.siz.co.il/my/m5x2dey2omqw.jpg

מקום ראשון, 16 שעות מהלאנץ'...

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 29 ספטמבר 2012, 17:16 

אז תן לי לנחש, קמת בבוקר ואמרת לעצמך "איך בא לי להצטרף לגילדה הישראלית הטובה בWOW, איך אני עושה את זה?"
אז ככה, חבר\ה יקר\ה, כל מה שאתה צריך לעשות זה כמה שלבים פשוטים מאוד.
1. לוודא שאתה נמצא בשרת הנכון, The Maelstrom, וכמובן שאתה בצד הנכון - Alliance
2. לוודא שיש לך TS3 מותקן על המחשב, זה לא חובה, אבל זה בונוס ענק למשחק. יש לגילדה שרת TS פרטי שיכול להכיל עד 35 אנשים (תודות לתרומות מחברי הגילדה ומנהליה). השרת של הTS שלנו מיועד לכל סוגי השחקנים. הכתובת שלנו היא T321.DARKSTARLLC.COM:10079 או 81.218.235.136:10079 . אין סיסמא או משהו, רק אחרי שהתחברתם תראו אם יש אופיסר\אדמין של הTS שיתן לכם הרשאות.
3. ועכשיו, אחרי שגם אתם בTS איתנו - לא תהיה לכם בעייה לשאול מי יכול להזמין לגילדה.
(4) אם החלטתם שלא מתאים לכם TS, וחבל שכך, ואחרי שעשיתם את צעדים 1-2, אתם יכולים לשלוח הודעה פרטית לאחד מהאופיסרים הבאים: raakshas, sundance, necrocake, purevil, Arturios
יש עוד כמה אלטים שלהם, אבל בתק' זו של העלאת רמות הם בד"כ יהיו על הדמויות האלו.
עוד דרך היא לעשות who gefiltefish/ - זה יראה לכם מי מהגילדה מחובר ותוכלו לשאול גם אותם אם יש מישהו שיכול להזמין לגילדה.

זהו חברים, אני מקווה שתצליחו במשימה, ותצטרםו אלינו בהמוניכם.
אל תשכחו גם לספר לחברים הישראלים שלכם.

 עבור לפורום   עבור לדיון

 נושא ההודעה: Re: Glory of the Pandaria Hero!
פורסם: 01 אוקטובר 2012, 11:19 

את זה אפשר לומר על כל דבר ולוותר על הכנת מדריכים בעברית לחלוטין...
מניסיון, הערות השחקנים ב-wowhead מצריכות קריאה וסינון, ומבזבזות זמן עד שמבינים איזו תגובה רלוונטית ואיזו לא.
אם המטא-אצ'יבמנט הזה פשוט, אין טעם להכין לו מדריך. אבל אם יש בו טריקים וסיבוכים, מדריכון קצר יהיה רעיון לא רע בכלל לדעתי.

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 02 אוקטובר 2012, 01:07 

אני יודע שהתמונה הזאת מאוד, מאוד שימושית, ויכולה לעזור לך למקם את ה-binds שלך כמו שצריך כדי שיהיה לך נוח.
שיהיה בהצלחה :)

תמונה

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 02 אוקטובר 2012, 12:29 

נקודה למחשבה: אפשר לעשות לייק בלי להגיב על כל לייק שעושים ;)

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 04 ספטמבר 2012, 06:58 

נבי, אתה מצליח להשאיר אותי במתח כל פעם מחדש! פשוט מדהים! מחכה לפרק 11

 עבור לפורום   עבור לדיון

 נושא ההודעה: Re: what is google [bot] & bing [bot]? a
פורסם: 04 אוקטובר 2012, 14:35 

אגב, גוגל בוט מסר לך ד"ש!

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2

 עבור לפורום   עבור לדיון

 נושא ההודעה: Re: Mogu'shan Vaults
פורסם: 04 אוקטובר 2012, 20:51 

אני אומר תן לי דוגמה איך לקחת יוזמה ואחר כך נראה כבר מה יהיה ;)

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 04 אוקטובר 2012, 23:29 

שלום חברים שוחרי השפה העברית!

גרסה 2.0 שוחררה ובקרוב תהיה זמינה להורדה ב-Curse.
גרסה זו הנה עדכון ל-MoP, הכולל את הדברים הבאים:

1. ניסיון מעקף ל-FocusUnit() taint, הקשור לבאג של בליזארד בשימוש אדאונים ב-dropdown menu, וגרם שגיאות lua לשחקנים מסוימים בנסיבות מסוימות כאשר הם עשו focus באמצעות התפריט. אני אשמח מאוד אם שחקנים שממשיכים להיתקל בהודעות שגיאה מסוג זה יפנו אליי, על מנת שאוכל לתת מענה לבעיה זו.

2. תמיכה חלקית ב-Remote Guild Chat (אפליקציית WoW לסמארטפונים):

whispers בעברית בין שחקנים אונליין לבין שחקנים שמשתמשים באפליקציה עובדים.
טקסט בעברית שמוקלד ע"י משתמשי האפליקציה בצ'אט הגילדה ייקרא כמו שצריך בצ'אט ע"י שחקנים אונליין.
עדיין לא עובד: משתמשי האפליקציה יראו עברית הפוכה בצ'אט הגילדה כאשר שחקן אונליין כותב בעברית. זה פיצ'ר מורכב יותר שאני שוקל להכניס באחת הגרסאות העתידיות, אם תהיה דרישה.

3. הוספת טקסט תחילי למשפטים בעברית, כדי שמשתמשים שלא התקינו את האדאון לא יראו רק שורה ריקה. משתמשים בגרסה העדכנית של האדאון לא יראו את התחילית הזו.

4. מספר שיפורים ותיקוני באגים קטנים:

ctrl-tab כבר לא מחליף את יעד הוויספר, אלא רק משנה את השפה.
תיקון לשבירת לינקים ארוכים המשולבים במשפט בעברית.
שינוי קוסמטי קטן לחלון ההגדרה של האדאון.

remote_guild_chat1.png

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 06 אוקטובר 2012, 01:07 

הסתדרתי תודה .

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 05 אוקטובר 2012, 22:26 

לפני שמפרסמים אתרים ותכנים כאלה, נהוג ליצור קשר עם הנהלת האתר בו מפרסמים ולקבל אישור.
זה מינימום הגינות ונימוס.
בדיוק לפני כמה ימים פורסם כאן אתר של LoL, והבעלים תיאם זאת איתנו מראש. חבל שגם אתה לא נהגת כך.

אני משאיר את הדיון, אבל קח לתשומת לבך את מה שכתבתי.

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 09 אוקטובר 2012, 11:49 

עדר או ברית...

לאן הגענו...

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 09 אוקטובר 2012, 11:54 

Paladman כתב:
עדר או ברית...

לאן הגענו...


אם ציונים אז עד הסוף!

איך אתה הייתה מנסח את זה? ^^

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 09 אוקטובר 2012, 16:46 

סוף סוף תשובה לעניין...

אגב, אם מתעקשים לתרגם, אז לדעתי "השבטים" ו"הברית". אבל במקרה הזה הייתי משאיר במקור ורק מתעתק.

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 09 אוקטובר 2012, 18:42 

שלום לכולם, אני דורון ובמדריך זה אנסה להסביר כיצד לשחק בצורה אופטימלית כ- RESTO SHAMAN.
מדריך זה מעודכן לפאטץ' 5.0.5 ונתון לשינויים שיבואו בעקבות פאטצ'ים עתידיים.

http://www.israup.net/images/162fc1121707e1fe45d1260844cb1651.jpg

הבהרה: מדריך זה אינו מתיימר ללמד/להכריז חד משמעית כי זו הדרך לשחק רסטו שאמאן, המדריך בנוי מאוסף של מדריכים נפוצים מאתרים נבחרים כגון ELITST JERKS, TANKSPOT ודומיהם ומהניסיון האישי והעדפות אישיות שלי.

כמו כן, מדריך זה לוקח בחשבון הבנה בסיסית של הרסטו שאמאן והכרת היכולות הבסיסיות כגון: healing wave, ritptide וכדומה.

כל הערה/הארה בונה יתקבלו בברכה.

מהו תפקידו של הרסטו שאמאן?

במילה אחת = לרפא.
בכמה מילים = לנתב יכולות מעולם האלמנטים לכדי מגוון יכולות ריפוי ובאפים נוספים בהם נדון בהמשך המדריך ולירות ברקים מהתחת.

בהרחבה הזו בליז בחרו לשנות מעט את הבאפים שאנו נותנים לקבוצה בכך שלקחו מאיתנו מספר טוטמים ושינו את השאר ובכך הפכו אותנו לבאפרים יותר ממוקדים לפי סוג הקרב בו אנו משתתפים, להלן צילום של הטאלנטים והגליפים בהם אני משתמש.
http://www.israup.net/images/f289c113403cf835df04cc0d88cc8ca3.jpg
http://www.israup.net/images/bcac1ae977c485d80c91db0cb9f02b0f.jpg

זכרו, בהרחבה הזו בליז מאפשרת לנו לשנות את הטאלנטים שאנו לוקחים לפי סוג הקרב בקלות וביעילות כך שהצילום מעל הינו המלצה בלבד.

הטאלנטים העומדים לרשותנו:

TIER 1 - DAMAGE REDACTION
בעץ זה ישנן 3 יכולות שמטרתן למזער את הנזק אותו השאמאן חוטף:

Natures Guardian - ברגע שאנו חוטפים נזק שמביא אותנו מתחת ל-30% חיים אנו מקבלים באף שמגדיל את מקסימום החיים שלנו ב-25% ומוריד את כמות ה-THREAT שאנו מייצרים, זוהי יכולת פאסיבית.

STONE BULWARK TOTEM - מזמן טוטם לרגלי השאמאן שמעניק מגן הסופג 42768 נזק למשך 10 שניות ועוד עד 14256 נזק בחמש השניות הבאות.
יכולות זו היא יכולות אקטיבית עם CD של דקה.

ASTRAL SHIFT - השאמאן עובר חלקית לעולם האלמנטים דבר המעניק הפחתה של 40% בנזק שנקבל למשך 6 השניות הבאות.
יכולות זו היא יכולות אקטיבית עם CD של דקתיים.

TIER 2 - CROWD CONTROL/BRAKING CC
בעץ זה ישנן 3 יכולות המעניקות שליטה במובים או שבירה של יכולות דומות:

FROZEN POWER - פרוסט שוק גורם למוב עליו הוא הוטל לקפוא במקום ל-5 שניות. יכולת פאסיבית.

EARTHGRAB TOTEM - מזמן טוטם למשך 20 שניות שכל 5 שניות יטיל ROOT על המובים אשר בטווח של 10 יארד ממנו, מובים שכבר קיבלו ROOT מהטוטם והשתחררו יקבלו 50% האטה למהירות התזוזה שלהם.
יכולת אקטיבית, CD של 30 שניות.

WINDWALK TOTEM - מזמן טוטם למשך 6 שניות המעניק חסינות ליכולות שמונעות תזוזה לכל מי שנמצא בטווח של 40 יארד ממנו.

TIER 3 - CD FINISHER/TOTEMS TWIKS

CALL OF THE ELEMENTS - ברגע שמופעל הוא מסיים את ה-CD של כל הטוטמים שה-CD שלהם נמוך מ-3 דקות.
יכולת אקטיבית, CD של 3 דקות.

TOTEMIC RESTORATION - כאשר טוטם מוחלף או נהרס לפני שנגמר לו הזמן, ה-CD שלו מופחת יחסית לזמן שנשאר לו ועד 50% של משך ה-CD.

TOTEMIC PROJECTION - מעביר את הטוטמים הפעילים למקום בו נמצא השאמאן, יעיל לקרבות בהם יש תזוזה רבה.
יכולת אקטיבית, CD של 10 שניות.

TIER 4 - SELF BUFFS/SPELL ENHANCMENT
בעץ זה ישנן 3 יכולות אשר מעניקות באפים המשפרים סטטים שונים ויכולות ריפוי.

ELEMENTAL MASTERY - מעניק 30% HASTE ל-20 שניות.
יכולת אקטיבית, CD של דקותיים.

ANCESTRAL SWIFTNESS - הלחש הבא עם CAST TIME הנמוך מעשר שניות הופך למיידי, מצויין למצבים של OH SHIT...
יכולת אקטיבית, CD של דקה.

ECHO OF THE ELEMENTS - לכל יכולת הגורמת נזק ישיר או ריפוי ישיר יש סיכוי לשכפל את עצמה.
יכולת פאסיבית.

TIER 5 - HEALING TIDE TOTEM/SPELL ENHANCMENT
בעץ זה ישנן 3 יכולות:

HEALING TIDE TOTEM - ה-CD הכי חזק שיש לשאמאן בכל הנוגע לריפוי ישיר של מספר מטרות, מזמן טוטם למשך 10 שניות, כל 2 שניות הטוטם מרפא את חמשת השחקנים עם כמות ה-HP הנמוכה ביותר בטווח שך 40 יארד.
כל ריפוי שווה 4932 + 48.4% מה-SPELL POWER של השאמאן.
יכולת אקטיבית, CD של 3 דקות.

ANCESTRAL GUIDANCE - במשך 10 השניות הבאות, 40% מכל ריפוי ישיר מועתק ומחולק בין עד ל-3 חברי הקבוצה הפצועים ביותר.
יכולת אקטיבית, CD של דקותיים.

CONDUCTIVITY - כל עוד חברי הקבוצה עומדים בתוך HEALING RAIN, הם ייהנו מ-20% תוספת ריפוי שתתחלק ביניהם על כל HEALING WAVE, GREATER HEALING WAVE ו-HEALING SURGE שהשאמאן מטיל.
חשוב להדגיש, מדובר על 20% מהריפוי שהוטל, כלומר, אם הטלתי כרגע ריפוי של 10000 HP, אזי 2000 HP נוספים יחולקו בין חברי הקבוצה שעומדים שתוך ה-HEALING RAIN.
יכולת זו היא פאסיבית.

TIER 6 - MORE HEALING/DEMEGE PLOX
בעץ זה ישנן 3 יכולות אשר מעניקות באפים משמעותיים לריפויים ולנזק שהשאמאן עושה.

UNLEASHED FURY - מעניק האצה נוספת לבאפים שעל הנשק, הבאף הרלוונטי לרסטו שאמאן הוא EARTHLIVING WEAPON, יכולת זו מגבירה את האפקטיביות שלו ב-50%.
יכולת פאסיבית.

PRIMAL ELEMENTALIST - אלמנטלי האש והאדמה שמזמן השאמאן חזקים ב-50% מהאלמנטלים הרגילים, משמשים כחיות בשליטת השאמאן ומקבלים יכולות נוספות.
יכולת פאסיבית.

ELEMENTAL BLAST - מחלק נזק של 4726 + 211.2% על המטרה ומגביר את הנזק הקריטי, הייסט או מאסטרי של השאמאן ל-8 שניות.
יכולת אקטיבית, CD של 12 שניות.

גליפים
רק MAJOR כיוון ש-MINOR הם רק קוסמטיים אני לא אפרט אותם:

Glyph of Chaining - מכפיל את המרחק אליו קופץ ה-CHAIN HEAL, לא שימושי בעליל.

Glyph of Healing Stream Totem - ברגע שההילניג טוטם מרפא מישהו הוא מעניק 10% הפחתה מנזק שמקורו מאש, קרח וטבע למשך 6 שניות. מומלץ ביותר.

Glyph of Healing Wave - הריפוי הנ"ל מרפא גם את השאמאן בגובה 20% מהריפוי שהוטל. מומלץ בעיקר לדאנג'נים, כמעט וחסר חשיבות בסביבת רייד עם ריפוי אינטנסיבי.

Glyph of Purge - גורם ליכולת הנ"ל לדספל באף נוסף מהמטרה. חסר חשיבות אלא אם כן מדובר בקרב בו יש צורך לדספל את הבוס ממספר רב של באפים.

Glyph of Riptide - מסיר את ה-CD מהיכולת הנ"ל והופך אותה למיידית אך מוריד ב-90% את הריפוי הראשוני שמקבלת המטרה. גליף חובה שכן הוא מאפשר לנו UP TIME של 100% על הבאף של TIDAL WAVES .

Glyph of Spiritwalkers Grace - מאריך ב-5 שניות את משך היכולת הנ"ל. מומלץ לקרבות עם תזוזה מרובה.

Glyph of Telluric Currents - כל lightning bolt שפוגע במטרה מחזיר לנו 2% מהמנה שלנו. גליף מומלץ ביותר לתחילת ההרחבה ולריידים הראשונים.

Glyph of Water Shield - מעלה ב-50% את כמות המאנה שאנו מקבלים כאשר אנחנו חוטפים נזק אך מוריד ב-15% את הכמות המאנה הפאסיבית שאנו מקבלים מהמגן. השימוש בגליף זה יעיל רק כאשר מדובר בקרב עם נזק רצוף לשאמאן שכן על מנת לכסות על ההפסד של ה-15% מאנה פאסיבית המגן צריך להוציא כ-2.63 פרוקים בדקה כך שהוא מומלץ לקרבות ארוכים ובעלי נזק מתמשך לשאמאן.

Glyph of Cleansing Waters - כאשר נדספל חבר לקבוצה אנו גם נרפא אותו ב-4% מסך ה-HP שלנו. לא שווה את הטרחה.

Glyph of Hex - מוריד את ה-CD של יכולת הנ"ל ב-10 שניות. מה לעזאזאל חשבתם בליז? לדלג!

Glyph of Totemic Recall - כאשר נשתמש ביכולת הנ"ל, אנו נקבל את מלוא המאנה שעלו לנו הטוטמים הפעילים בחזרה. מאוד תלוי קרב ויכול לשמש כמעין דרך להחזיר מאנה, אני אומר לדלג, בעיקר אם לקחנו Telluric Currents.

STATS:

Intellect - הסטאט העיקרי שלנו כיוון שהוא מגביר את ה-spell power שלנו ביחס של 1:1 ואנחנו צריכים כמה שיותר spell power.
Spirit - הסטאט השני בחשיבותו, Spirit בעצם מגדיר כמה מאנה אנו מחזירים בצורה פאסיבית כאשר אנחנו מחוץ או בתוך קרב. בגלל שבהרחבה הזו כמות המאנה קבועה אזי ל-Intellect אין השפעה על כמות המאנה שלנו ולכן ה-Spirit מאוד חשובה לנו.
להלן נוסחא המדגימה כמה מאנה אנו מקבלים: 100Spirit = 55.68MP5 with 50% Meditation.
Haste - אחד מהסטאטים המשניים שלנו, Haste מקצר את זמני הטלת היכולות שלנו, יותר Haste = יותר יכולות שאנו יכולים להטיל במסגרת זמן מוגבל.
כאשר לוקחים שחשבון סביבת רייד שמעניקה בונוס של 5% Haste, אנו צריכים להגיע ל-8.5% Haste שכן ביחד עם הבונוס נגיע ל-13.5% Haste שהיא נקודת השבירה הראשונה שלנו המעניקה טיק נוסף לדוטים שלנו.
Mastery - אחד מהסטאטים המשניים שלנו, משפיע על כמות ה-HP שנרפא, כיוון שכמות ה-HP שנרפא תלויה בכמות ה-HP של המטרה שלנו ( ככל שהכמות של המטרה נמוכה יותר כך הכמות שנרפא גבוהה יותר וההיפך ).
Crit - משפיע על כמות ההילינג שלנו אך אינו צפוי ולכן לא מומלץ לעשות ריפורג' במיוחד בשבילו.

סדר העדיפות לסטאטים השונים לפחות בימיה הראשונים של ההרחבה אמור להראות פחות או יותר כך:
Int > Spirit > Haste until 1st breakpoint > mastery > Crit
לאחר שנשיג ציוד יותר טוב שיאפשר לנו לקבל SPIRIT מספק נוכל להזיז את ה-HASTE או ה-MASTERY למקום השני בהתאמה.

רוטציה/סדר עדיפות כאשר מרפאים ברייד:
כעקרון מדובר בסדר עדיפות המשתנה לפי הסיטואציה בקרב, להלן כמה נקודות עיקריות:
על הטנק - תמיד לשים ולשמור על earth shield ובמיוחד על riptide אשר מעניק תוספת HP של 10% למטרה.
על השאמאן - תמיד לשים water shield + earthliving weapon, לא לשכוח לרענן כל 60 דקות או במקרה שמתים.
על הרייד - כאשר יש מצבים בו הרייד מקובצץ וחוטף נזק ניתן לשים healing rain + chain heal .
greater healing wave - כאשר המטרה זקוקה להיל גדול, לא לשכוח שניתן לזרז את משך הקאסט אם נזרוק riptide לפני.
healing surge - נשתמש בו כאשר המטרה שלנו זקוקה לריפוי גדול ומהיר במיוחד, היכולת הזו עולה המון המון מאנה ולכן מומלץ להשתמש בחוכמה, אל תלחצו אם הטנק חוטף כמויות של נזק ונסו לתזמן את ה-greater healing wave בהתאם במקום להשתמש ביכולת זו. אם בחרנו להשתמש ב-healing surge, לא לשכוח לזרוק riptide אשר יעניק ל-healing surge הבא אחריו תוספת של 30% להילינג.
ancestral swiftness - יכולת בעלת CD של דקה אשר גורמת ליכולות שלהן CD של פחות מ-10 שניות להפוך למיידיות, מומלץ להשתמש בה כאשר המטרה שלנו חוטפת יותר מידי נזק וזקוקה לריפוי דחוף.
healing stream totem - מומלץ לשים בכל פעם שמסתיים לו ה-CD או לזמן ספציפית כאשר יש קטע מסויים בקרב בו יש נזק שמקורו מאש, קרח וטבע.

הילינג CD חשובות:
spirit link totem - כאשר יש נזק כבד על הקבוצה וישנה אפשרות להתקבץ יחד.
healing tide totem - כאשר יש נזק כבד וכחלק מרוטציית CD עם הילרים נוספים.
ascendance - זוהי יכולת חדשה ונהדרת המשמשת אותנו כ-CD נוסף של 3 דקות, בזמן שהיכולת הזו מופעלת השאמאן משנה את צורתו לאלמנטל מים למשך 15 שניות, במשך ה-15 שניות על ריפוי שהשאמאן מטיל משכפל את עצמו ומתחלק בין חברי הקבוצה הקרובים ביותר.
spiritwalkers grace - כאשר יש מעברים ארוכים המצריכים תזוזה או חלקים קריטיים בקרב המצריכים תזוזה מרובה, באמצעות הגליף נגיע ל-20 שניות ו-CD של דקותיים.

REFORGING:
חבל להרחיב כאשר יש אדאון בשם reforgelite שיעשה הכל בשבילכם, רוצו להוריד אותו!!!

GEMS:
אדום: Brilliant Primordial Ruby
כחול: Sparkling Rivers Heart / Purified Imperial Amethyst
כתום: Artful Vermilion Onyx / Potent Vermilion Onyx / Reckless Vermilion Onyx

אני הייתי דורון וזה היה הניסיון שלי לעשות קצת סדר בעולמו של הרסטו שאמאן.

זיכרו: PRACTICE MAKES PERFECT

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 09 אוקטובר 2012, 18:37 

אני בכלל בעד לקרוא להם "הרבה גזעים מכוערים וגזע אחד עם פרווה" , "גם הרבה מכוערים אבל גזע שיכול לבחור אם יש לו פרווה או לא".
(כמובן אם לא מכלילים את הפנדות...שלהם פשוט אפשר לקרוא , איך לא - "פנדות").

 עבור לפורום   עבור לדיון

 נושא ההודעה: פנדה,אריה,נמר ודרקון
פורסם: 10 אוקטובר 2012, 19:39 

משמעות הסמלים בפנדריה

אתם עוברים ליד רוב הסמלים האלו כל דיליי קוויסט, אתם רואים אותם כמעט בכל פנדריה. אבל רובכם לא יודעים את המשמעות שלהם.
חשבתי שיהיה מעניין והרבה יותר נחמד עם תבינו את המשמעות של הסמלים שאתם רואים כל יום בפנדירה.
אז ככה בליזארד עשו עבודה מצוינת בלימוד המורשת הסינית והכניסו המון דברים מהתרבות הסינית למשחק.
אני ירשום לכם פה את המשמעות של רוב הדברים שאנו רואים יום יום.

1.פנדה:

כמובן שנתחיל עם הפנדה שקיבלנו כולנו בהרחבה.
פנדה ענק, הוא שמו של מין יונק יחיד בסוגו, המסווג כיום במשפחת הדוביים המצוי במרכז סין. הפנדה הענק חי באזורים הרריים, כמו סצ'ואן וטיבט. לקראת סוף המאה ה-20 הפך הפנדה להיות "סמל לאומי" עבור סין ודמותו מופיעה על מטבעות זהב סיניים. בסינית נקרא הפנדה 熊猫, משמעות השם הסיני היא "דוב-חתול". הכינוי המקובל במערב נגזר משמו של יונק אחר, פנדה אדום, בעבר נהגו לכנותו דוב מנומר.
(קרדיט לויקפדיה)
mists_of_pandaria_high_res_pic_1.jpg

2.האריה

את האריה בליזארד סיפקו לנו בכל מני דרכים, מי שרכש את גירסת האספנים או הדלוקס קיבל איתו מאונט של מין אריה מעופף וחיית מחמד של אריה קטן. חוץ מהמאונט יש הרבה פסלים של אריות בפנדריה. המשמעות של האריה בתרבות הסינית.
בזמן שתטיילו בפנדריה תתקלו לא אחת בפסלי אריות מסותתים, הניצבים כשומרים בפתחי בנינים. אריות אלו, לעולם יהיו זכר ונקבה ועל פי הפאנג שוואי, הנקבה ממוקמת תמיד בצד ימין (בהתבוננות מתוך המבנה). על פי הבודהיזם אריות אלו הנם השומרים על ה-דהרמה הלא היא ה"דרך הנכונה". שמם בסינית קרוי שישי shishi והם מוצבים באופן מסורתי מול ארמונות קיסרים, מבני ציבור וממשל, קברים ובתים של פקידי ממשל עשירים.
האריות מוצגים תמיד בזוגות, ביטוי של יין ויאנג , יין המייצג נקבה והיאנג את הזכרים. לדמות הזכר יש תחת הכף הימנית הקדמית כדור רקום בשם "קיו" המגולף בדגם גיאומטרי הידוע בשם "פרח החיים". כדור זה מסמל את העולם הנשי או כדור המזל (תלוי באסכולה). פסל הנקבה זהה בעיקרו, אך תחת כפה השמאלית הסמוכה לזכר, יש גור אריות המסמל את מעגל החיים. תפקיד הנקבה להגן על פנים הבניין ועל הנמצאים בו. תפקיד הזכר הנו שמירה על המבנה מבחוץ.
(קרדיט לtrendline3d.com)
QuilinFlyingMount3.jpg
I9IJLNDU1KP51343665144035.jpg

3.הנמר

את הנמר אנחנו גם מקבלים בתור מאונט אחרי שמסיימים את כל הריפוטשן עם שאדו פאן.
הנמר הוא נושא מאד פופולארי בתרבות ובאמנות העממית בסין. ניתן להיתקל בדמויות רבות של נמרים כמעט בכל הקשת הפולקלוריסטית, החל בגזירות ניר דרך עבודות ריקמה , פיסול וכיור.
סינים בני האן כמו גם שבטים אחרים שחיו באזור כולל השבט ממנו בא הקיסר הצהוב, סגדו לנמר כדמות שמימית, לעומת השבטים המזרחיים שהעדיפו את הדרקון. קימות עדויות מהתרבות העתיקה לגבי חיות נוספות ששמשו כטוטמים אולם אלו נעלמו עם הזמן מחמת השתלטותם של השבטים החזקים יותר שסגדו לנמר ולדרקון.
בסין יש לא מעט סיפורים על נמרים שהצילו חיי אדם. אחד הסיפורים בממלכה העתיקה צ'ו, עוסק בילד לא חוקי שאמו נטשה אותו בשדה מחמת הבושה וכבוד המשפחה. נקבת נמר שמצאה את הילד, הניקה אותו משדיה וברבות הימים גדל הילד להיות השליט (הגרסה הסינית של רומוס ורמולוס). כמו כן קיימת אגדה שקונפוציוס עצמו, נזנח על ידי הוריו על הר, מאחר והיה מאד מכוער. גם כאן בא נמר האכיל אותו וטיפל בו עד שבגר. הנמר משמש כמושא לכבוד והערצה לא רק על ידי בני האן (כ 90% מהאוכלוסיה הסינית) אלא גם על ידי מספר שבטים נוספים שאינם משבט זה. שבטים אלו נוהגים לערוך פסטיבלים שנתים לכבודו של הנמר.
(קרדיט לtrendline3d.com)
ridingTiger.jpg

4.הדרקון

הדרקון שאותו אנחנו מקבלים גם בתור מאונט ורואים בכל מקום בפנדריה, הוא אולי הדמות עם הכי הרבה משמעות בעם הסיני. בואו נבין למה הוא כ"כ חשוב לעם הסיני.
הדרקון משמש עד עצם היום הזה כסמל ללכידות האומה הסינית של בני האן המהווים כ 90% מהאוכלוסיה, כמו גם של 55 השבטים הנוספים החיים בסין. תדמית הדרקון במיתולוגיה ובאמונה הסינית, איננה דומה כלל לזו שהקנתה לו התרבות המערבית. אצל עמי המערב, הדרקון הנו יצור מטיל אימה, יורק להבות אש ומסוגל להמית אדם במבטו בלבד. אבירים בשריון נלחמו בו וזכו לשירי הלל בניצחונם. מנגד במיתוס הסיני, הדרקון למרות חזותו המאיימת לכאורה, הוא יצור-על שמימי, מוסרי ובעל אחריות. שלא כמו הנמר שאומץ על ידי נוודים וציידים, אומץ הדרקון על ידי התיישבות חקלאית שהתפתחה כחלק מהאבולוציה האנושית. אוכלוסיה זו נאלצה להסתמך בעיקר על תנאי האקלים לצורך גידוליהם, ומאחר וכך הקנו לדרקון יכולות המצויות בתחום השליטה במזג האוויר, הורדת גשמים, סערות בימים וכדומה. כך בהדרגה הפך הדרקון לדומיננטי במלכות השמים והנמר בהיותו כפיף לדרקון הפך למלך ההרים. במאה השלישית לפנה"ס, בזמן הקיסר צ'ין שי הוואנג-די. הכריז הקיסר כי הוא ולא אחר בנו של הדרקון. הוא הטביע את המושג "מנדט השמיים" וטען כי המנדט בידיו ובזכותו הוא השליט. בהמשך שאר שושלות הקיסרים אימצו את הסימבול ואסרו על העם להשתמש בדמותו. שימוש בסמלי וצורות הדרקון שלא מטעם הקיסר הוכרז כפשע נגד הקיסר הגורר בעקבותיו גזר דין מוות. הדרקון הנו הסמל של העוצמה הקיסרית.
(קרדיט לtrendline3d.com)
serp.jpeg


אז זהו חברים אלו הסמלים העיקרים שאנחנו רואים כל יום חשבתי שזה יהיה מעניין לדעת מה המשמעות שלהם. אם אתם רוצים להוסיף מידע על סמלים שאני לא רשמתי אני יותר מאשמח.
מקווה שנהנתם,
בן.

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 28 ספטמבר 2012, 23:44 

אז יש מאונט מגניב שאפשר להשיג בMOP אם מגיעים לExalted עם Lorewalkers.
ממש פשוט להגיע איתם לexalted, כל מה שצריך זה לגלות את כל הארטיפקטים שלהם במפה.
בשביל זה משתמשת חביבה מאוד ביוטיוב הכינה וידאו מצויין שמסביר בדיוק איך להגיע לשם.
מצרף לכם את הוידאו כדי שתוכלו לעשות את זה בעצמכם להנות קצת מהמאונט הזה לפני שהוא יהיה נפוץ מדי.

המאונט אגב, הוא דיסק מעופף כזה על עננה... דיי חביב.

http://www.youtube.com/watch?v=V3KzbWY4zFk
עמוד 1 מתוך 14 [ החיפוש הניב 327 תוצאות ]


כל הזמנים הם UTC + 2 שעות


עבור ל:  
 cron